Sociale medier
Ja, som de fleste af os andre, er jeres virksomhed sikkert også på de sociale medier. I ”liker” måske ikke kattevideoer på Facebook eller holder omverden opdateret om træningen via firmaets Instagram profil, men I ved, at det er vigtigt at blive set.
Uanset platform, så er I på de sociale medier for at sælge jer selv. Spørgsmålet er nu bare, hvordan vil I gøre det.
Mange er desværre af den opfattelse, at en enkelt opdatering i ny og næ er nok. Nye likes er noget vi køber os til og interaktion skaber vi gennem konkurrencer.
I som virksomhed, er i konkurrence med millioner af andre, der kæmper om synlighed og interaktion hos netop jeres følgere.
Hvor skarp er du til at formidle dit budskab med 140 tegn? Over en halv million danskere tweeter allerede hver måned. Vil du ikke tweete med?
SNAPCHAT
Lær at kommunikere på verdens næststørste søgemaskine med over EN milliard brugere. Jeg hjælper dig i gang med din egen kanal.
Ja, det er stadig her, at næsten 3,5 millioner af os ”liker” kattevideoer. Er det ikke på tide med noget indhold folk gider se? Lad mig vise dig, hvordan.
Se nogle af de utalige muligheder, der findes for at kommunikere på Instagram. Små 800.000 danskere er allerede i fuld gang med festen.
Digital strategi
Det kan være svært at holde sig opdateret om udviklingen på alle platforme og endnu sværere at vælge den rigtige strategi (det er her, at jeg kommer ind i billedet).
En digital strategi er ofte mere end en opdatering på Facebook eller et godt billede på Instagram. Det handler i bund og grund om at sælge. Enten et produkt eller sig selv.
Lad os tage en uforpligtende kop kaffe og snakke mere om jeres nye digitale strategi.
YOUTUBE
Lær at kommunikere på verdens næststørste søgemaskine med over EN milliard brugere. Jeg hjælper dig i gang med din egen
COPYWRITING
Det er ikke nemt at skrive. At skabe indhold, der sælger kan være svært, men intet er umuligt. Se bare her.