Lær at bruge verdens næststørste søgemaskine

Youtube

Over 2.200.000 af os er allerede månedlige brugere af YouTube. Vi tilbringer i gennemsnit 6 minutter dagligt på at se indhold uploadet til verdens næststørste søgemaskine.

Ram med den rette strategi.

Med den rette strategi er YouTube uden tvivl den rette platform, når det kommer til eksponering på de sociale medier. DU kan forholdsvis nemt også være med. Jeg viser DIG gerne, hvordan.
Ifølge YouTube selv, var der i 2013 over en MILLIARD aktive månedlige brugere (ja, det er et ettal og ni nuller).

Men, hvorfor er I ikke på YouTube?

Du sidder sikkert og tænker, at det er for dyrt eller vi har ikke tid og udstyr til at blive set på YouTube. Der tager du fejl. De fleste af dem, der skaber godt indhold på platformen, er dem, der udstyret med mobilen skaber tør byde på sig selv (og som for det meste har en strategi)

Stadig i tvivl? Så se lige med her.

  • Der bliver uploaded over 300 timers video på YouTube HVERT minut
  • Alt du behøver for at komme i gang er en strategi og din mobil
  • Som på alle andre platforme gælder det om at skabe indhold – ikke fyld
  • DU har ikke hørt det fra mig, men cirka 75 % af alle brugere på YouTube er også på Facebook (total win/win)
Skal vi kvidre?

TWITTER

Hvor skarp er du til at formidle dit budskab med 140 tegn? Over en halv million danskere tweeter allerede hver måned. Vil du ikke tweete med?

Er du bange for spøgelser?

SNAPCHAT

Lær at kommunikere på verdens næststørste søgemaskine med over EN milliard brugere. Jeg hjælper dig i gang med din egen kanal.

Er du social nok?

FACEBOOK

Ja, det er stadig her, at næsten 3,5 millioner af os ”liker” kattevideoer. Er det ikke på tide med noget indhold folk gider se? Lad mig vise dig, hvordan.

2-5

INSTAGRAM

Se nogle af de utalige muligheder, der findes for at kommunikere på Instagram. Små 800.000 danskere er allerede i fuld gang med festen.

Navigation
×