Lær at skabe content på Facebook

Ja, vi er her stadig

Ca. 72 % af alle danskere har stadig Facebook som sin foretrukne platform, når det kommer til valg af sociale medier. Skulle det knibe lidt med hovedregningen så svarer det til, at du og jeg samt 3.500.000 andre danskere er på Facebook.

Hvad laver vi så der på Facebook?

Ja, min mormor på 83, bruger det til at spille diverse spil, hvor man selvfølgelig er nødsaget til at ”spørge” alle man kender om de kan være ”behjælpelige” med at skaffe mad til din ko, låse næste level op på dit yndlings slikspil m.m. (faktisk har jeg skjult alle mormors opdateringer på Facebook, men sig ikke noget til hende).

Skab indhold

Andre bruger Facebook til at dele små søde kattefilm. Men vidste du, at det faktisk er muligt at lave spændende og relevant indhold på Facebook? Indhold, der skaber interaktion med dine følgere. Det er netop den type indhold, der giver mening – ikke bare for din virksomhed, men også for Facebook, hvor algoritmerne bestemmer, hvad, der er hot eller not.

Skal vi kvidre?

TWITTER

Hvor skarp er du til at formidle dit budskab med 140 tegn? Over en halv million danskere tweeter allerede hver måned. Vil du ikke tweete med?

Er du bange for spøgelser?

SNAPCHAT

Lær at kommunikere på verdens næststørste søgemaskine med over EN milliard brugere. Jeg hjælper dig i gang med din egen kanal.

2-5

INSTAGRAM

Se nogle af de utalige muligheder, der findes for at kommunikere på Instagram. Små 800.000 danskere er allerede i fuld gang med festen.

Navigation
×